10 Activiteiten om met kinderen te doen terwijl u aan het babysitten bent

Babysitten is een stuk makkelijker als je leuke activiteiten gepland hebt! Hier zijn tien activiteiten die u kunt aanpassen aan uw babysitbehoeften:

  1. Begin de dag (of avond) met het uitdelen van de vooraf gemaakte “leuke” tassen. In de tas kun je veel dingen hebben die je tijdens je tijd samen zult gebruiken: films, muziek, kleurplaten, klein speelgoed, de materialen voor het knutselen en wat spelletjes.
  2. Games zijn geweldig en vereisen niet veel voorbereiding. Er zijn de traditionele “Simon Says” of “123 Red Light” die het beste buiten gespeeld kunnen worden. Wat betreft de favorieten binnenin, naast bordspellen is er het “Niet lachen” spel. Allen zitten in een halve cirkel en maken domme gezichten; degene die het laatst lacht is de winnaar en moet een kleine prijs krijgen. Ook “Hide and Seek” is meestal erg populair.
  3. Ga naar een nabijgelegen park of speeltuin. Ervan uitgaande dat het goed is met de ouders, is het meenemen van kinderen naar een speeltuin een leuke en gemakkelijke manier om ze energie te laten verbranden. Geen park in de buurt? Pak een voetbal en ga naar de achtertuin voor wat frisse lucht.
  4. Ambachtelijk handwerk is altijd een prachtige manier om de uren van het babysitten door te brengen. Voor jongere kinderen zijn activiteiten zoals vingerverven met eetbare materialen zoals vanille-yoghurt en het kleuren van voedsel een grote hit. Oudere kinderen zullen het heerlijk vinden om vormen uit koekjesdeeg te snijden en hun fantasiecreaties te bakken.
  5. Voorlezen is altijd een optie voor babysitters en niets verbetert de ervaring meer dan het nemen van dekens en kussens en het maken van een leestent. Als je wat popcorn laat knallen, zal de tijd die je deelt nog specialer aanvoelen.
  6. Over popcorn gesproken, samen een film kijken kan een ontzettend leuke ervaring zijn. Geef “tickets” uit voor de show en haal ze op bij de “deur”. Doe dan het licht uit en bereid je voor op een heerlijke tijd in het land van de verbeelding!
  7. Kleine kinderen houden ervan om dingen zelf te doen. Laat ze je “helpen” door hun eigen drankjes te roeren of hun eigen broodjes te maken.
  8. Draai de rollen om en doe alsof. Laat de kinderen de oppas “zijn”. Sta hen toe om u een bereide snack te geven, zoals fruit roll-ups en een ingepakt sapje.
  9. Trek wat muziek en dans aan! Download geweldige muziek op je iPod en maak dan, net als Snoopy en de Peanuts menigte, vrolijk! Leer ze een dansje of moedig ze aan om hun eigen choreografie te maken.
  10. Doe samen een puzzel. Dit houdt kinderen niet alleen een tijdje bezig, het houdt hun energie op een beheersbaar niveau – wat het een geweldige activiteit maakt voor voor het slapengaan.

Ongeacht wat je van plan bent te doen, neem eerst contact op met de ouders en zorg ervoor dat je hun goedkeuring hebt. Zorg ervoor dat u een verantwoordelijke oppas bent, zodat iedereen een aangename maar veilige tijd heeft tijdens de activiteiten. En vooral, blijf positief en veel plezier! Uw energie en glimlach zullen elke activiteit versterken en uw tijd met de kinderen die u verzorgt inderdaad onvergetelijk maken.

AVONDPROGRAMMA VOOR HET GEZIN VOOR WERKENDE OUDERS

Vandaag vroegen we onze lezers om een voorbeeld van een gezinsplan voor werkende ouders. Elke familie is anders. We hebben verschillende werkschema’s en verschillende gezinsgroottes. Om die reden wilden we een paar voorbeeldschema’s van werkende ouders delen.

We krijgen vaak de vraag “Hoe doe je dat?” als we het hebben over het naar bed brengen van de kinderen om 19.00 uur of vroeg eten. Daarom vroegen we onze werkende ouders om hun schema’s, zodat we ze met u konden delen.

AVONDPROGRAMMA VOOR HET GEZIN VOOR WERKENDE OUDERS

SCHEDULE #1

Eten als we thuiskomen, zonder een bepaalde tijd. Onmiddellijk daarna gaan we naar boven om boeken te lezen, een bad te nemen en verhalen van de dag te delen. Dit proces begint rond 19.00 uur, maar eindigt meestal pas rond 20.00 uur of later. Als ze geen school heeft, beginnen we hier pas om 20.00 uur mee, om haar om 21.00 uur naar bed te brengen.

Ik vind tijd om verbinding te maken als we in de auto zitten, of onze tanden poetsen of ons haar repareren. We knuffelen in het weekend samen in bed als onze kinderen vroeg opstaan.

SCHEDULE #2

Diner om 17.00 uur. We vertrouwen op kroketmaaltijden gedurende de hele week. Na het eten gaan de kinderen in bad en maken zich klaar om naar bed te gaan. De badtijd begint om 19.30 uur. De badtijd wordt om de andere dag gedaan en de tweede dag (de niet-baddag) besteden we aan het spelen van een spelletje. Ik maak de badkamers schoon tijdens het baden en ik maak de slaapkamers schoon terwijl we aan het praten zijn terwijl ze ‘s nachts in haar bed ligt. De meeste schoonmaak wordt in het weekend gedaan.

SCHEDULE #3

Ik breng een zondag per maand een zondag per maand batch koken diepvriesmaaltijden voor 4 uur, zodat ik een diepvriesdiner kan gooien in de crock pot voor 30 dagen. Een maand van het koken gedaan in een dag. Dit is handig, want als we thuis zijn, is het eten al klaar, we eten en ik maak de keuken schoon.

Ik laat mijn kinderen achter zichzelf aan gaan. Ik heb een schema voor badkamers en stofzuigen en ik gooi de was ‘s avonds en ‘s ochtends in de droger, ik blijf soms laat op om mijn huis schoon te maken, mijn kinderen moeten niet in een schone en gezonde omgeving op te offeren, dus ik offer de slaap op, ik ga om 12 uur naar bed, word wakker en 5 uur, werk 60 uur en herhaal.

Mijn huis is schoon en mijn kinderen zijn de bloeiende en ik slaap op zaterdagochtend.

SCHEDULE #4

Het diner is meestal 18.00 of 18.30 uur. De kinderen doen huiswerk terwijl ik het eten maak. Als ze klaar zijn, kunnen ze spelen voordat we eten. Als we klaar zijn met het eten, nemen ze een bad, rond 19:30 uur. Ik maak de badkamer schoon terwijl ze een bad nemen. De andere badkamers wachten tot het weekend. Ik doe de afwas, veeg de vloeren schoon en maak ze schoon nadat ze hebben geslapen. Ik doe een lading wasgoed per dag. Ik bewaar de meeste dingen (zoals het verschonen van lakens) voor het weekend. Mijn kinderen zijn nog niet in de sport, dus dat maakt het makkelijker voor ons…. voor nu.

MAAK OVER UW AVOND + OCHTENDROUTINES

Als geen van deze dingen voor u werkt, stel ik voor dat u uitzoekt hoe u uw avond- en ochtendroutines kunt overdoen. Door dit te doen, maximaliseer je de beste doorstroming voor je familie en het beste is dat je de dingen kunt veranderen als ze niet meer werken.